1 דקות קריאה
18 Apr
18Apr

משימת מעבר הדירה בכל מקום בארץ היא משימה לא פשוטה כל כך, למעשה היא אפילו מסובכת- יש צורך למצוא חברת הובלות אמינה ומקצועית, להשוות מחירים, לנקות ולסדר את שני הבתים, לארוז בצורה טובה את כל הבית, לקנות קרטונים לאריזה, לעבוד כרגיל וגם להישאר שפויים. כדי לעשות לכם סדר ברשימת המשימות הכנו בעבורכם מספר טיפים.

1. השוואת מחירים בין חברות הובלות מומלצות אפשר גם לעשות בדרך הפשוטה, היכנסו לאתר להשוואת מחירי הובלה, פתחו מכרז הובלה ומצאו את חברת ההובלה המתאימה לכם. השאירו לנו פה פרטים ונשלח לכם מייל עם הפתרון הטוב ביותר להשוואת מחירי הובלה


2.  הכנת ואיסוף חומרי האריזה מבעוד מועד חוסכת לכם התרוצצויות בזמן האריזה, בדקו היכן ניתן למצוא חומרי אריזה באיכות טובה והשיגו אותם. החומרים הדרושים לכם הם: קרטונים איכותיים וחזקים, ניירות דבק חזקים וטושים עבים, פריטים אלה יהפכו את האריזה והפריקה לקלים יותר. אם אתם מתעצלים לארוז או שאין לכם זמן לזה ניתן לשכור את שירותיה של חברת אריזה שתדאג לכך מא' ועד ת'. למציאת חברת אריזה טובה ניתן לחפש בגוגל השוואת מחירים חברות לאריזה, שם תקבלו את הצעות המחיר הטובות והמשתלמות ביותר.


3. נטרו את אספקת האוכל בבית. בעת ההעברה המקרר צריך להיות ריק, וגם יותר נוח לעבור בית בלי לסחוב מוצרי מזון. צמצמו את רשימת הקניות שלכם בשבועיים שלפני המעבר, אל תקנו קניות מזון גדולות שיספיקו לחודש שלם, זכרו שאת קניית המזון לקראת הבית החדש תוכלו לערוך בעיר החדשה לפני או אחרי המעבר. סיימו את מוצרי הבשר יומיים שלושה לפני המעבר, ושמרו לכם ארוחות מוכנות בקופסאות. תמיד אפשר לעשות קנייה קטנה לארוחה במכולת השכונתית. חשבו על התקופה הזו כמו התקופה שלפני חג הפסח, זוהי הרפתקה נחמדה שאפשר לעבור אותה בכיף.


4.     מדידות רבותי התל אביבים לעתיד מדידות - חלק מהדירות בתל אביב הן קטנטנות או שהמקומות לחפצים שונים בהן לא סטנדרטיות. מדדו את גודל הרהיטים ומוצרי החשמל שלכם, ובדקו אם הם מתאימים לדירה החדשה. וודאו שהחפצים שלכם נכנסים דרך הדלת, ואם הם לא הזמינו שירותי הובלה עם מנוף כדי להכניס את החפץ מהחלון.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.