כמה עולה הובלה - איך נקבע מחיר הובלה?

אנו תמיד תוהים "כיצד הגענו למחיר הזה?" כאשר אנו עוברים דירה. ישנן אינסוף הוצאות לחברות שונות עקב המעבר, קניית רהיטים חדשים אולי שיפוצים וכמובן חברת הובלות, קרטונים וחומרי אריזה. נשאלת השאלה כיצד מחיר ההובלה שלנו הגיע לסכום כה גבוה? לדאבוננו, המחיר אשר בוחרת חברת ההובלה להציג בפניכם הוא יחסית דינמי, אך בהחלט ניתן להבין ממה מורכב מחיר ההובלה:

  1. מרחק מכתובת לכתובת - מרחק בין מקום המגורים הישן שלכם לבין מקום המגורים החדש. ככל שחברת ההובלה תאלץ להרחיק בנסיעתה, כך יעלה מחיר ההובלה.

  2. הימצאות מעלית וקומות - האם ישנה מעלית בבנייני המגורים? כמה גדולה היא? האם אפשר להעביר בה רהיטים גדולים? במידה ואין מעלית בנמצא, האם יאלצו המובילים לעלות בגרמי המדרגות ואם כן כמה קומות ישנן בבית הישן וכמה קומות ישנן בבית החדש? ככל שהעבודה מאומצת יותר, כך עולה המחיר.

  3. נגישות - לעיתים ישנן דירות בהן יתקשו המובילים להוריד את הרהיטים או לחלופין, ישנם ברשותכם רהיטים גדולים אשר לא ניתנים לפירוק. במצב שכזה, יתכן והמובילים יאלצו להיעזר באמצעי הובלה מתקדמים יותר כגון מנוף הרמה, דבר המייקר את ההובלה משמעותית.

  4. כמויות - מספר המשאיות והמובילים להם הוא זקוק לשם ביצוע העבודה, גודל התכולה עצמה וזמן העבודה הכולל.

  5. ביטוח מעבר דירה - לעיתים יוצא לכם אוטומטית בחבילת הובלה או שתאלצו לרכוש אותו בנפרד. לכל מקרה, אני תמיד ממליצה מאוד לרכוש ביטוח כזה שכן מדובר בכל הפריטים שצברתם כל חייכם ואתם בלאו הכי בתקופה בה ההוצאות טופחות; מיותר להשקיע כסף נוסף על רהיטים שניזוקו או גרוע יותר - לאבד חפצים יקרי ערך וללא תחליף. במידה ובחרתם להוסיף ביטוח מעבר, מומלץ לראות את החוזה ולוודא כי הוא משתלם עבורכם וכי הוא מכסה את כל תהליך ההובלה ואת כל התכולה שלכם.

  6. שירותי פריקה והרכבה - תוסף נוסף שבעיניי הוא הכרחי - כמובן שכל משפחה לגופה, אך רובנו איננו נגרים מלידה. לכן הסיכויים שנהרוס את הרהיטים או נפגע בעצמנו גדולים יותר. בנוסף, העבודה תיקח לנו זמן ניכר יותר בהשוואה למובילים אשר מוכשרים לביצוע המשימה במהירות וביעילות.

  7. חודש בשנה – כמו בכל תחום יש את עונת השיא ובה גם המחירים בשיא! בתחום ההובלות בחודשי השנה יוני עד סוף ספטמבר הם חודשי השיא בתחום בהם המחירים יהיו יותר יקרים משאר חודשי השנה. רוצים לחסוך במחיר ההובלה תנסו לעבור דירה בחודשי החורף.

מחירון הובלות דירה – טווח מחירים משוער לפי גודל דירה:

1

מחיר הובלת דירת חדר

בין 600 ש"ח ל 1,200 ש"ח

2

מחיר הובלת דירת 2 חדרים

בין 1,100 ש"ח ל 1,700 ש"ח

3

מחיר הובלת דירת 3 חדרים

בין 1,500 ש"ח ל 2,500 ש"ח

4

מחיר הובלת דירת 4 חדרים

בין 2,000 ש"ח ל 3,200 ש"ח

5

מחיר הובלת דירת 5 חדרים

בין 2,300 ש"ח ל 3,500 ש"ח

6

מחיר הובלת בית פרטי

בין 3,000 ש"ח ל 6,500 ש"ח

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית להובלה שלכם? שלחו לנו פרטים בטופס צור קשר אצלנו ותקבלו למייל את הסוד איך למצוא הובלה במחיר מעולה ומובילים שירדפו אחריכם.

אל תהיה כל כך כבד

שלח פרטים עוד היום ואנו נעזור לך למצוא את מה שאתה צריך.